L'Hostal Sport ha estat, com la resta d'empreses del sector, gairebé 3 mesos amb les portes de l'hotel i el restaurant tancades.
Ha intentat esquivar la crisi amb l'aposta pel menjar a domicili, un servei que ha vingut per quedar-se, perquè la Marta Domènech, gerent de l'Hostal Sport, està treballant en la botiga online de menjar a domicili. "El take away és una tendència que ha vingut per quedar-se. És una manera de fer arribar l'essència del Priorat a tota Catalunya, de diversificar el negoci i de preparar-nos per si arriba un nou rebrot"
La Marta i el seu equip no han s'han quedat parats: "Hem treballat més que mai", perquè durant aquests tres mesos les xarxes del negoci han seguit treient fum. Jo sóc periodista de formació i sempre he apostat per la comunicació. Crec que és essencial, i més en un moment de crisi com el que hem viscut, per seguir a la ment dels nostres clients, per posicionar-nos i per preparar la rebobertura". Si desapareixem del seu dia a dia, les possibilitats de que ens recordin ara que tot torna a la normalitat, disminuiran.
Precisament una de les campanyes en que han estat treballant aquests mesos, ha estat Estiueja al Priorat. L'Hostal Sport ha apostat pel concepte estiueja. És un concepte que evoca els estius de quan érem petits, quan marxàvem deu dies sencers amb el cotxe a passar uns dies de vacances a la platja o a la muntanya, però sempre ens quedàvem prop de casa. Estiuejar, com diu la campanya, no és el mateix que viatjar. "Viatjar és moviment, i tots sabem que aquest serà un estiu on ens desprendrem de les distàncies llargues, de l'ànsia de marxar lluny, de la pressa per veure-ho tot."
L'Hostal Sport aposta per estiuejar al Priorat, una de les primeres comarques a passar a la Fase 1 i una de les que menys contagis per Coronavirus ha registrat. Una comarca envoltada de natura i allunyada de grans ciutats. Una de les comarques amb menys densitat de població de Catalunya i amb un perfil de turista respectuós i responsable. "Creiem que tenim tots els ingredients i que és un bon estiu per descobrir el sud de Catalunya."
L'Hostal Sport, vol que el client es senti còmode i segur al seu establiment, per això podrà sentir-se com a casa a les zones exteriors de l'hotel, com la terrassa i el jardí privat. "Facilitarem rutes a aquells clients qui vulguin descobrir raconets increïbles de la comarca a peu o en bicicleta, els posarem en contacte amb cellers amics perquè tastin els excel·lents vins del Priorat i els hi prepararem un pícnic perquè se l'emportin al riu o a l'excursió al Montsant"
Però l'Hostal Sport també ha volgut pensar en aquells clients que prefereixen quedar-se a l'hotel, i per això ha programat activitats setmanals com ioga al jardí 2 dies a la setmana i sessions de tast de vins 1 dia a la setmana.
Com comenta la Marta: El turisme de proximitat és una tendència que ha vingut per quedar-se. Tot apunta a que, almenys a curt termini, apostem per escapar-nos a destins pròxims, com el Priorat. La incertesa, la impossibilitat de planificar a llarg termini, la prudència… farà que vulguem sortir de casa, sense anar molt lluny i sobretot sentint-nos segurs. I sobretot farà que vulguem fer-ho a entorns rurals, menys afectats per casos de Covid-19, i a establiments de confiança com el nostre que puguin assegurar i mantenir mesures de seguretat i higiènie òptimes"
La campanya Estiueja al Priorat també contempla una promoció, en la que totes aquelles persones que reservin abans de Sant Joan una estança mínima de 3 nits, gaudiran d'un 30% de descompte.
Ha intentat esquivar la crisi amb l'aposta pel menjar a domicili, un servei que ha vingut per quedar-se, perquè la Marta Domènech, gerent de l'Hostal Sport, està treballant en la botiga online de menjar a domicili. "El take away és una tendència que ha vingut per quedar-se. És una manera de fer arribar l'essència del Priorat a tota Catalunya, de diversificar el negoci i de preparar-nos per si arriba un nou rebrot"
La Marta i el seu equip no han s'han quedat parats: "Hem treballat més que mai", perquè durant aquests tres mesos les xarxes del negoci han seguit treient fum. Jo sóc periodista de formació i sempre he apostat per la comunicació. Crec que és essencial, i més en un moment de crisi com el que hem viscut, per seguir a la ment dels nostres clients, per posicionar-nos i per preparar la rebobertura". Si desapareixem del seu dia a dia, les possibilitats de que ens recordin ara que tot torna a la normalitat, disminuiran.
Precisament una de les campanyes en que han estat treballant aquests mesos, ha estat Estiueja al Priorat. L'Hostal Sport ha apostat pel concepte estiueja. És un concepte que evoca els estius de quan érem petits, quan marxàvem deu dies sencers amb el cotxe a passar uns dies de vacances a la platja o a la muntanya, però sempre ens quedàvem prop de casa. Estiuejar, com diu la campanya, no és el mateix que viatjar. "Viatjar és moviment, i tots sabem que aquest serà un estiu on ens desprendrem de les distàncies llargues, de l'ànsia de marxar lluny, de la pressa per veure-ho tot."
L'Hostal Sport aposta per estiuejar al Priorat, una de les primeres comarques a passar a la Fase 1 i una de les que menys contagis per Coronavirus ha registrat. Una comarca envoltada de natura i allunyada de grans ciutats. Una de les comarques amb menys densitat de població de Catalunya i amb un perfil de turista respectuós i responsable. "Creiem que tenim tots els ingredients i que és un bon estiu per descobrir el sud de Catalunya."
L'Hostal Sport, vol que el client es senti còmode i segur al seu establiment, per això podrà sentir-se com a casa a les zones exteriors de l'hotel, com la terrassa i el jardí privat. "Facilitarem rutes a aquells clients qui vulguin descobrir raconets increïbles de la comarca a peu o en bicicleta, els posarem en contacte amb cellers amics perquè tastin els excel·lents vins del Priorat i els hi prepararem un pícnic perquè se l'emportin al riu o a l'excursió al Montsant"
Però l'Hostal Sport també ha volgut pensar en aquells clients que prefereixen quedar-se a l'hotel, i per això ha programat activitats setmanals com ioga al jardí 2 dies a la setmana i sessions de tast de vins 1 dia a la setmana.
Com comenta la Marta: El turisme de proximitat és una tendència que ha vingut per quedar-se. Tot apunta a que, almenys a curt termini, apostem per escapar-nos a destins pròxims, com el Priorat. La incertesa, la impossibilitat de planificar a llarg termini, la prudència… farà que vulguem sortir de casa, sense anar molt lluny i sobretot sentint-nos segurs. I sobretot farà que vulguem fer-ho a entorns rurals, menys afectats per casos de Covid-19, i a establiments de confiança com el nostre que puguin assegurar i mantenir mesures de seguretat i higiènie òptimes"
La campanya Estiueja al Priorat també contempla una promoció, en la que totes aquelles persones que reservin abans de Sant Joan una estança mínima de 3 nits, gaudiran d'un 30% de descompte.